zion - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu zion - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

zion

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

22 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Hallo!!

Vandaag zijn we naar Zion n.p geweest. Na een autorit van ongeveer anderhalf uur kwamen we bij de ingang van het park aan. Vanuit daar was het nog 12mijl naar het visitor center. Maar dat was niet erg want ook hier reden we weer een prachtige route! Zo kregen we al een mooi beeld van het park.

Nadat we onze auto geparkeerd hadden bij het visitor center, zijn we op de bus gestapt naar het eindpunt van het park. In Zion mag je niet met je eigen auto rijden maar de shuttlebussen zijn een goed alternatief.

Op aanraden van onze buschauffeur hebben we, bij het eindpunt, een korte trial gelopen. Maar met deze hitte en de zon pal op je hoofd, was dit geen pretje!!
Onderweg kwamen we veel eekhoorntjes tegen. Ze leken erg tam en voor niemand bang, ze liepen zelfs stukjes met je mee. Ook bleken ze goede modellen te zijn want voor iedere foto bleven ze netjes zitten :-)
Het einde van de trial was een beetje teleurstellend. Al die moeite voor iets niet heel bijzonders, of wij moeten ondertussen al aardig verwend zijn :-)

Aan het einde van de middag zijn we ons hotel op gaan zoeken. We slapen nu in Mount Carmel , wat echt een gehucht is! Gelukkig hebben ze er wel een Subway , waar we ons avondeten hebben gehaald.

Na alle mooie natuurparken zijn we nu wel toe aan een stad, en wat voor een want morgen gaan we naar Las Vegas!!!!
Daar slapen we 2 nachten in het New York New York hotel, inclusief met achtbaan :-)

Ik ga proberen om de foto's erop te zetten maar de laptop doet erg vreemd dus misschien lukt het niet. Ook kon er geen nieuw verslag op. Op de tablet lukte het wel, sorry voor eventuele typfouten!!!

X Teun & Ellen

• 22 Augustus 2012 - 08:30

Lidy:

Voorzichtig met je laptop hé, we willen wel alles horen en zien natuurlijk.
    Veel plezier in Las Vegas.

• 22 Augustus 2012 - 16:36

Carla:

Nou het ziet er allemaal goed uit, wat jullie zien. Ga maar n gokje wagen Teun in Las Vegas.
    Wie weet win je wat maar ja de hoofdprijs heb je al bij je. hahaha
    Veel plezier groetjes uit Valkenswaard Kaat en Graat.

• 22 Augustus 2012 - 17:24

Mieke Straatman:

Wat hebben jullie al veel gezien, zeg.Mooie foto"s en een mooi verslag erbij. Ben iedere keer weer benieuwd wat jullie meemaken. Groetjes van Mieke, Piet

• 22 Augustus 2012 - 17:43

Dianne:

Toch heb je mooie foto's gemaakt tijdens die tocht, is niet voor niks geweest! Ik zit hier op het werk lekker jaloers te zijn, ik beleef onze reis weer helemaal opnieuw! Veel plezier alvast vandaag in Las Vegas, inderdaad wel leuk om nu eens naar een stad te gaan, en wat voor één!!! Hier zullen jullie ook je ogen uitkijken! Groetjes!

• 22 Augustus 2012 - 18:40

Inge En Joep:

Hey teun en ellen,

Veel plezier met het vervolg van de reis!! de foto's zien er ook goed uit!!