Antelope Canyon & Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Antelope Canyon & Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Antelope Canyon & Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

21 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Hello!

Jeeej!!!j bedankt voor het duimen allemaal want onze tour ging door vandaag! Vanmorgen waren we rond half 8 al bij de Antelope Canyon tours. We werden in Jeeps vervoerd naar de ingang van de Canyon, dat was ongeveer een kwartiertje rijden. Het laatste stuk was off road, dus we zijn lekker door elkaar geschud!

Antelope Canyon echt super mooi!!!
De tour was inclusief een gids en dat was erg fijn! Zij wees ons steeds op punten om mooie foto's te maken en wist veel te vertellen over de Canyon.

Rond half 10 waren we weer terug bij ons hotel. We hebben meteen onze spullen gepakt en zijn we aangereden, want ook Bryce Canyon stond vandaag op het programma!
Na een autorit van ongeveer 3 uur kwamen we aan bij de ingang van het park. Met onze pas konden we meteen doorrijden! In Bryce Canyon mag je met je eigen auto rijden, dit hebben we ook gedaan. We zijn eerst helemaal naar het einde van het park gereden en hebben tijdens de afdaling alle view points bezocht. Het wordt bijna saai, maar ook dit trouwe volgers, was echt SUPER! Wat een mooie natuur!

We zitten nu in de staat Utah. Hier is het weer een uurtje later dan in Arizona. Het tijdsverschil met Nederland is nu dus 8 uur.

Vannacht verblijven we in het Ruby's Inn. Het hotel bestaat uit allemaal aparte gebouwen van maar 2 verdiepingen hoog. Wij slapen in de Antelope Lodge! Zojuist zijn we gaan eten in het steakrestaurant van het hotel. Bij binnenkomst was er zelfs een wachtrij. We moesten in de wachtruimte gaan zitten en kregen zelfs een pieper mee. Zodra er een tafel beschikbaar was werden we opgepiept!!! Het moet niet gekker worden!!!!

Morgen staat Zion op het programma. We slapen dan 1 nachtje in Mount Carmel.

Leuk dat jullie ons zo enthousiast volgen! We lezen iedere dag met veel plezier jullie berichtjes!

Liefs Teun & Ellen

De foto's zetten we er morgenvroeg op. De verbinding is nu zeer traag! Nog even geduld dus maarrr ze zijn het wachten waard!

• 21 Augustus 2012 - 08:27

Lidy:

Wat geweldig allemaal, een droomreis !!!
    Gauw verder genieten.

• 21 Augustus 2012 - 10:19

Dees:

Ach ja, als trouwe volger hebben wij ook het gevoel dat we er een beetje bij zijn! Have fun!

• 21 Augustus 2012 - 12:35

Pappa:

Nou, geweldig hebben jullie het zie ik wel, ben benieuwd naar de nieuwe foto's, zo een modern land en zulk traag internet, je zou toch zeggen ?
    Het restaurant zal wel goed geweest zijn als er zo'n wachtrij was, volgende keer roepen jullie maar gewoon piep piep, ben je gelijk aan de beurt misschien.
    Hier gelukkig niet meer zo extreem, warm 27 graden.
    Ok, geniet maar fijn en ik wacht met spanning op het volgende bericht,
    grts pappa

• 21 Augustus 2012 - 19:31

Pappa:

he kerel, fijn je even gesproken te hebben, zag je toevallig online komen op Skype, verbinding niet super maar je kunt niet alles hebben, techniek staat nergens meer voor, tot horens,
    Grts Pappa

• 21 Augustus 2012 - 20:21

Inge:

Wat een mooie foto's allemaal zeg! Ben gelukkig helemaal niet jaloers ;)
    Enjoy!!

• 21 Augustus 2012 - 21:40

Samira:

Wat leuk om jullie op deze manier te volgen .
    En trouwens wat een super gave foto s!

• 22 Augustus 2012 - 01:01

Riverwoods From The Beastro:

Yo Teun en Ellen,

Ziet er allemaal super uit. Ik zie dat alles tot in de puntjes is uitgewerkt behalve de ICT. (: Teun) Al mis ik wel een foto van Teun 's ochtend om 8 uur in de auto die heen en weer slingerd. Ik wens jullie nog een fijne voortzetting van de avond.

• 31 Augustus 2012 - 09:17

Tineke Bleeker:

Nou zeg !!! Ongelooflijk mooi !!! Heerlijk om zo mee te reizen !Dank daarvoor. groetjes en nog een goeie reis.