Kustweg van Monterey naar Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Kustweg van Monterey naar Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Kustweg van Monterey naar Santa Barbara

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

01 September 2012 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hallo!

Vandaag stond de kustweg van Monterey naar Santa Barbara op het programma! De TomTom gaf aan dat het 6,5u zou duren!!! Om 10uur zijn we aangereden vanuit Monterey, ook vandaag was het daar erg bewolkt en koud! Maar na een half uurtje rijden verdween de bewolking en kwam het zonnetje tevoorschijn! JEEJ!

Wat een mooie rit was dat ook weer! Alleen na 2 uur geslingerd te hebben door de bergen, waren we blij toen we op de gewone snelweg konden rijden!
Rond 15.30 kwamen we aan in Santa Barbara. In de buurt van het hotel ziet het er allemaal wel gezellig uit! Maar we hadden geen zin meer om verder Santa Barbara te verkennen na zo'n lange autorit, dus besloten we om lekker relaxed bij het zwembad te gaan liggen!

Vanavond hebben we weer heerlijk gegeten bij een steakhouse. Met z'n tweetjes waren we $40 kwijt, niet veel he! En we zitten ramvol!

Morgen vertrekken we naar Santa Monica. Daar slapen we 2 nachten en gaan we LA verkennen. We weten nog niet helemaal wat de plannen voor morgen zijn. Misschien gaan we al ergens iets bekijken of ploffen we lekker op het strand, we zien wel!

Oh ja en wat betreft de uitbraak van het Hantavirus in Yosemite: de mensen die het virus hebben , hebben in de hutten overnacht in Yosemite. Wij hebben daar niet geslapen!

Tot morgen!!! X

• 01 September 2012 - 09:29

Carla:

Hallo, dus daar is het ook weer mooi. Hier schijnt de zon maar nog niet warm 13gr.
    We gaan naar de dierentuin maar goed dat we gisteren niet gegaan zijn met die regen.
    Veel plezier tot morgen.
    Carla Gerrit

• 01 September 2012 - 15:20

Pappa:

Mooie foto's van de kustweg, zal wel mooie rit geweest zijn.
    geniet mar lekker verder en ik ben blij voor jullie dat het weer een beetje opgeklaard is.
    Veel plezier in St Monica en L.A,
    grts Pappa

• 01 September 2012 - 18:56

Ria:

Ha Ellen en Teun,

Fijn dat het allemaal zo mooi is, geniet nog van de laatste dagen en vooral mooi weer'Tot schrijfs

Ria

• 01 September 2012 - 21:15

Dees:

Gelukkig maar! Ik moest wel meteen aan jullie denken maar omdat jullie neit gekampeerd hebben dacht ik al dat het wel goed zou zitten! Heerlijk even relaxen, daar zijn jullie wel aan toe denk ik.