We're in Vegas!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu We're in Vegas!!! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

We're in Vegas!!!

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

23 Augustus 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo!!!

Vanmorgen opgestaan met REGEN :( niet echt het weer wat wij besteld hebben voor deze vakantie...
Nadat we een ontbijtje gescoord hadden bij de Subway zijn we aangereden naar Las Vegas. Onderweg hebben we alleen maar keiharde regen gehad! Dat beloofde dus wat voor de middag..

Onderweg verscheen er ineens een lampje op het dashboard... oh oh..
Nadat we het icoontje hadden opgezocht in het boekje van de auto, bleek het de bandenspanning te zijn. We zijn toen gestopt bij het eerst volgende tankstation. We hebben daar de bandenspanning gecheckt en het even nagevraagd bij een medewerker van het tankstation. Hij vertelde ons dat het typisch iets is voor huurauto's , deze worden na inlevering niet goed gecheckt. Met een gerust gevoel konden we dus verder rijden!

Na een autorit van 4 uur kwamen we aan in Las Vegas.We zitten nu in de staat Nevada, het tijdverschil met Nederland is nu weer 9 uur. We slapen nu 2 nachten in het New York New York hotel, wat dus makkelijk te vinden was omdat je het niet kan missen!
Nadat onze auto werd weggezet door de valetparking , konden we gaan inchecken. Maar toen we binnenkwamen zagen we alleen maar gokautomaten, zo'n hysterische binnenkomst hadden we nog niet meegemaakt. We moesten aansluiten in de rij om in te kunnen checken...

We zitten nu op de 36ste verdieping en kijken uit op de strip, met voor onze neus het Vrijheidsbeeld en een achtbaan... tja hoe vaak heb je dat uitzicht!!
We hebben een superfijne kamer met een groot kingsize bed en een grote tv!

We zijn meteen op onderzoek gegaan op de Strip. We hebben allebei een beetje het idee dat we in een groot pretpark rondlopen! We zijn helemaal tot het einde van de Strip gelopen en hebben al een aantal hotels bezocht o.a The Mirage, The Venetian en Ceasars Palace. Ook de fonteinenshow van de Bellagio hebben we al gezien.
Helaas heeft het bijna de hele middag geregend! Hopelijk is het morgen beter weer.

Zometeen gaan we nog een keer de Strip op. Eens kijken hoe het er allemaal uitziet als het donker is!

Groetjes Teun & Ellen

• 23 Augustus 2012 - 08:46

Lidy:

Het is hier geen Las Vegas maar wél droog hihi.
    Veel succes als jullie gaan gokken.

• 23 Augustus 2012 - 09:31

Carla:

Het is net of je al jaren achter zo'n gokkast hebt gezeten Ellen.
    Leuk die foto's vooral die m en m.
    Nou n buitje regen zouden wij lekker vinden. Maar gister hoorde ik op t nieuws dat t 50gr. was daar ergens bij jullie. Dus dat is t niet.
    Veelplezier vandaag.
    Carla

• 23 Augustus 2012 - 16:57

Pappa:

De regen zal wel niet duren daar, het staat bekend om de warmte, gok niet te veel want je kunt er over het algemeen alleen maar vergokken.
    Lekker weer gewenst en ik kijk uit naar het volgende verslag,
    grts Pappa

• 23 Augustus 2012 - 17:18

Jacqueline:

Maar goed dat je geen hoogtevrees hebt, 36e verdieping !!
    Hoop dat het nu inmiddels droog is. Het lijkt wel of jullie veel langer dan een week weg zijn, zoveel als jullie al gezien hebben. En dan komt er nog zoveel !! Geniet er maar volop van, een ervaring om nooit te vergeten....groetjes mam

• 23 Augustus 2012 - 19:32

Ping:

wij sliepen in the Mirage. En alles is zo leuk al het donker is. Al die shows voor de hotels zijn gewoon een attractie
    Heerlijk genieten hoor. Ik doe het no steeds na 16 jaar...

• 23 Augustus 2012 - 19:32

Ria:

Hoi Ellen en Teun
    Gisteren geen tijd gehad om te kijken en te reageren, maar wat een mooie foto´s, het lijken wel schilderijen, In Utah, waar jullie dus gisteren geweest zijn, daar is pas mijn neef naar verhuisd, voor de luchtmacht voor 3 jaar, als je hem tegen komt doe hem de groeten haha.
    Wat slapen juliie hoog zeg, ik hoop dat jullie geen hoogtevrees hebben. Wat zien jullie veel mooie dingen, geniet ervan en tot schrijfs xx