Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Key West

Door: Teun & Ellen

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

11 September 2011 | Verenigde Staten, Key West

Hello allemaal!

Vandaag zijn we een beetje het eiland gaan verkennen, zo zijn we vanmorgen als eerste naar het most southern point geweest. Vanaf dat punt is het zo’n 90 zeemijl naar Cuba. Wij hadden dit punt op een pier verwacht met een boulevard met allemaal winkeltjes, niets was minder waar… deze trekpleister staat namelijk gewoon op straat met uitzicht op zee.

Daarna zijn we naar Fort Taylor Park gegaan, dit is een park met een prachtig strand eraan! Vroeger was dit stuk van de US Navy en dus verboden voor de buitenwereld, maar tegenwoordig open voor publiek. We hebben hier twee strandbedjes en een parasol gehuurd en hebben genoten van het weer (34 graden). De zee was helder en je kon tot op de bodem kijken en we zagen de mooiste visjes die je normaal enkel in een aquarium zou zien :) (zelfs als je 20 meter de zee in zwom!)

Rond een uur of vier zijn we richting hotel gereden door een rondje eiland ervan te maken, we reden door de gezellige straatjes van Key West om vervolgens weer op een hoofdweg te komen die ons langs de zuid en west kust van het eiland brachten.
Eenmaal aangekomen in ons hotel hebben we ons opgefrist en heel even tv gekeken omdat we wil de zonsondergang wilde zien en natuurlijk vastleggen!

Morgenvroeg gaan we weer naar Miami, maar onderweg stoppen we even op Grassy Key om met dolfijnen te gaan zwemmen!

Groeten,
Ellen & Teun

De foto's zetten we er morgenvroeg op want de internetverbinding is zeer traag!

• 11 September 2011 - 10:05

Carla En Gerrit:

Nou, veel plezier met de dolfijnen en we zien de foto's wel weer.
    Groetjes.

• 11 September 2011 - 10:12

Ineke En Pap:

heel veel plezier vandaag met de dolfijnen
    en laat er foto,s van maken
    je kan ook een dvd kopen met jullie er op samen met de dolfijnen,ik heb het gezien van tommy
    is echt prachtig,moet je zeker doen
    veel plezier vandaag,groetjes ineke en pappa

• 11 September 2011 - 14:49

Jacqueline:

Zwem ze met de dolfijnen, ben zeer benieuwd hoe jullie dat vinden. Lijkt me heel speciaal. Kijk uit naar de foto's. groetjes Mam Pap en Oma.

• 11 September 2011 - 19:24

Dianne:

He!
    leuk jullie vanmiddag even gesproken te hebben. Ben benieuwd hoe jullie de dolfijnen vonden! Geniet daarna nog even van de laatste daagjes in Miami!