Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Door: Teun & Ellen

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

09 September 2011 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hallo!

Vanmorgen zijn we naar het Bayside winkelcentrum gereden. Na een kwartiertje rijden waren we er al! Het zag er allemaal wel gezellig uit en zo maar we konden er niet zo shoppen als gedacht! Helaas hebben we niks gekocht :-(

Het was weer erg warm vandaag dus 's middags dachten we lekker te gaan zwemmen maar helaas..... Net toen we heerlijk geïnstalleerd op een bedje lagen, begon het te regenen :-(. De eerste druppels hebben we even afgewacht maar het ging steeds harder regenen. Dus zat er niks anders op dan ons te vermaken op de kamer. Teun heeft een middagdutje gedaan en Ellen heeft even wat uitzending gemist gekeken ( scheelt weer inhaalwerk als we weer thuis zijn) Vanavond hebben we nog heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel. Op de hotelkamer zijn we weer gestart met onze jaarlijkse Skipbo (kaartspel) vakantiecompetitie! We zijn hier allebei erg fanatiek in! Op dit moment staat de stand 2-1 voor Teun.

De koffers staan weer gepakt en morgen vertrekken we naar Key West! Hopelijk schijnt het zonnetje morgen weer want het is een hele mooie route die we gaan rijden! We slapen daar 2 nachten. Zondag rijden we weer terug naar Miami. Onderweg maken we nog een stop op Grassy Key om met dolfijnen te gaan zwemmen!!!

Tot morgen!
Liefs!

• 09 September 2011 - 06:24

Lidy En Willem:

Oh wat jammer: niks gekocht maar dan ook niks te sjouwen. En regen.....
    Vandaag weer beter hopelijk. Fijne reis naar Key West.

• 09 September 2011 - 07:10

Carla En Gerrit:

Hallo, zeer jammer dat het regende en dat je niks hebt kunnen kopen.
    dat komt niet vaak voor he?
    Nou hoop dat het een leuke tocht word vandaag en dat je fijn kunt zwemmen met de dolfijnen.
    Dorine vandaag terug voor controle ziekenhuis, ze is er helemaal klaar mee. En ik ook. groetjes

• 09 September 2011 - 07:30

Desiree:

Ellen, heb je niets gekocht? Ook niet voor de kerst ha ha. Wat een mooie foto's!

• 09 September 2011 - 12:06

Pappa En Ineke:

Als je naar de Keys rijd moet je niet te ver van de weg parkeren anders krijgen jullie natte voeten, het moet een hele mooie route zijn.
    Jammer dat jullie niets hebben kunnen kopen, misschien uitkijken naar meer speciale winkels.
    Teun als je tijd hebt en ergens in de haven of zo bent, vraag eens wat het kost per dag om mee op zee te gaan vissen, er word daar ook op marlin gevist, is nogal spectaculair.
    Als je er geen tijd voor hebt is het ook goed want jullie hebben een druk schema.
    Geniet er verder van en tot horens
    grts. Pappa en Ineke

• 09 September 2011 - 18:33

Caroline:

Wij zijn op vakantie ook verslaafd geraakt aan SkipBo. Superleuk en verslavend spel!