Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Key West - Reisverslag uit Key West, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Key West

Door: Teun & Ellen

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

10 September 2011 | Verenigde Staten, Key West

Hallo allemaal!

Vanmorgen zijn we vertrokken naar Key West! De TomTom gaf aan dat de rit zo’n 4 uur zou duren. Dit komt vooral omdat we overal niet harder mochten rijden dan 55 miles. Gelukkig hebben we ons niet hoeven te vervelen in de auto want het uitzicht was prachtig! Alle Keys (kleine eilandjes) worden met elkaar verbonden door bruggen. Het was erg mooi om over deze bruggen te rijden omdat je dan aan beide kanten de zee hebt!

We verblijven nu 2 nachten in het Lexington hotel. We hebben wederom een prima kamer. Vanmiddag hebben we even een duik genomen in het mooie zwembad van het hotel. Daar hebben we tot het einde van middag heerlijk liggen relaxen!

Vanavond zijn we in het restaurant bij het hotel gaan eten. We hebben allebei een huisspecialiteit gegeten! Een heerlijke hamburger :D! Aan de serveerster hebben we nog het een en ander gevraagd over het eiland en of ze hier ook winkels hebben! Er moest natuurlijk nog wel wat geshopt worden deze vakantie :D. Ze gaf ons wat tips en daarna zijn we aan de wandel gegaan, op zoek naar de winkels. En ja hoor eindelijk zijn er schoenen gekocht! :D Voor Ellen dan, Teun kon niks vinden. Maar die vind dat niet zo erg ;-)

Morgen gaan we het eiland verkennen. Zo gaan we naar het meest zuidelijke punt van de USA. Verder nog naar een mooi strand en de rest zien we wel.

Tot morgen!

Groetjes Teun & Ellen

• 10 September 2011 - 06:33

Lidy En Willem:

Gelukkig....je hebt weer schoenen!!!!
    Veel plezier vandaag.

• 10 September 2011 - 09:11

Carla En Gerrit:

Hallo, eindelijk je hebt iets gevonden.
    En die hamburger lijkt mij ook heerlijk geweest. Nou vandaag zou t 28gr. worden en het is al warm nu 11.00u
    Dus je moeder kan blij zijn met happen en trappen, wat zal die zweten haha. Nou geniet nog maar ff het is zo om de groetjes van ons.
    doei.

• 10 September 2011 - 13:00

Mieke Straatman:

Hoi Ellen en Teun
    Zo te lezen hebben jullie een te gekke vakantie. Je schrijft erg leuk, zou er best bij willen zijn. Wie weet zie ik het ook eens. En ja , eindelijk schoenen gekocht, is ook nooit weg. Nog veel plezier en een goede vlucht naar huis. Bye