4e dag new york - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu 4e dag new york - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

4e dag new york

Door: Teun & Ellen

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

03 September 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo!
Leuk dat jullie ons zo actief volgen!
We hebben eindelijk internet op onze hotelkamer dus onze kiekjes van de afgelopen dagen zijn we er nu op aan het zetten. Dat duurt alleen wel een eeuwigheid omdat de verbinding wat traag is.

Vandaag weer de dag begonnen in ons vertrouwde parkje. Daarna zijn we met de metro naar Central Park gegaan. Het park is echt enorm dus daarom hadden we besloten om een fiets te huren zodat we toch wat meer van het park konden zien. Daar waren onze voetjes erg blij mee want we kunnen jullie vertellen dat die ondertussen erg veel pijn doen!
Na onze fietstocht zijn we lekker op het grasveld gaan zitten en hebben we genoten van Central Park net zoals vele joggers, zonneaanbidders, live bandjes, spelende kids etc.

Na Central Park zijn we naar het Plaza hotel gegaan. We wilden dit dure hotel weleens van binnen bekijken! Ook hebben we daar meteen onze sanitaire stop gemaakt :-) :-)

Daarna zijn we 5th Avenue gaan bewandelen. Daar kwamen we de meest dure winkels tegen zoals Gucci, Prada & Louis Vuitton. Onderweg zijn we ook nog gestopt bij St. Patrick’s cathedral, een erg mooi kathedraal waar we een kaarsje hebben opgestoken. Daarna hebben we ook nog de New York Public Library bezocht.

Vandaag was de laatste dag in New York voor ons. We hebben alles bezocht wat we wilden zien en vonden het geweldig om eindelijk in deze stad te zijn!
Morgen komt de shuttlebus ons om 9.30 ophalen bij het hotel. ’s Middags vertrekt onze vlucht naar Orlando. Daar pikken we onze auto op en beginnen we onze reis in Florida.

Oh ja nog een leuk nieuwtje! Vandaag werd Teun gebeld door de DAF. De vacature waarop hij gesolliciteerd had heeft hij gekregen! Vanaf nu is hij DBA (database administrator) :D

Voor nu zeggen we Goodbye New York and Hello Florida!!!

Groetjes Teun & Ellen

P.S. Er staan nu ook foto´s bij de vorige verslagen.

• 03 September 2011 - 04:05

Pappa En Ineke:

Hoi, Teun en Ellen, allereerst proficiat met Teun zijn nieuwe functie bij daf, jullie hebben er mooie foto's opgezet, morgen dus door naar florida, ik hoop dat jullie geen last hebben van die nieuwe storm die zich aan het ontwikkelen is, maar we moeten positief zijn.
    Goede vlucht morgen en ik zie jullie volgende bericht uit Florida met spanning tegemoet, grts.
    Pappa en Ineke

• 03 September 2011 - 05:57

Lidy En Willem:

Teun, gefeliciteerd met je nieuwe funktie, goed hoor.
    Wat hebben jullie al veel gedaan in die paar dagen, geweldig. Voor straksjes een goede reis naar Florida. Ik ga nu even lekker alle foto's bekijken.

• 03 September 2011 - 06:54

Ping:

Wauw, ik ben jaloers op jullie.
    Maar zo met internet ben ik r toch ook een beetje bij...

En Teun: gefeliciteerd met je nieuwe baan

Enjoy Florida

• 03 September 2011 - 10:19

Carla En Gerrit:

Teun proficiat met je nieuwe baan.
    Misschien boekt hij wel n week bij Ellen?
    Leuke foto's heb net zitten kijken.
    Het is lekker warm vandaag hier, hoop dat het bij jullie ook goed is.
    houdoe.

• 03 September 2011 - 12:18

Dianne:

Leuk om eindelijk eens wat foto's te zien! Helaas zit New York er nu alweer op, maar kunnen jullie nog flink gaan genieten van Florida!

Goede reis!

• 03 September 2011 - 19:33

Jacqueline:

op dit moment zitten jullie nog in het vliegtuig op weg naar Orlando. Heel veel plezier daar en we horen morgen graag hoe het daar is, hopelijk net zulk mooi weer als in New York. Er staan nog heel wat leuke dingen op jullie programma. En Teun,,je nieuwe functie zit in de pocket, goed man.