Capitol Reef & Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Capitol Reef & Bryce Canyon - Reisverslag uit Bryce Canyon City, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Capitol Reef & Bryce Canyon

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

21 Juni 2014 | Verenigde Staten, Bryce Canyon City

Hallo!

Vanmorgen eerst weer het gebruikelijke ritueel; opstaan,ontbijten,koffers inpakken en op weg!

We konden via de snelweg naar Bryce Canyon rijden of een deel binnendoor zodat we ook door Capitol Reef konden rijden. Dat laatste besloten we te doen omdat we daar ook nog niet waren geweest. En als we morgen Zion hebben gehad, kunnen we zeggen dat we alle parken van Utah hebben gezien :-)

Het eerste stuk was gelukkig nog snelweg dus dat schiet goed op. Daarna zijn we afgeslagen naar de binnendoor weg. Ongeveer 2u later waren we bij Capitol Reef. We zijn alleen even gestopt bij het visitor centre en bij een uitkijkpunt voor de rest hebben we alleen door het park gereden, het is ook best een klein park.

Na weer heel wat bergetappes en een hoop geslinger kwamen we rond 14.30u aan in Bryce Canyon City. We hebben meteen ingeckeckt bij het hotel en de koffers op de kamer gezet. Daarna zijn we meteen naar het park gereden, wat op nog geen 5 minuten rijden ligt. We besloten om alleen de mooiste viewpoints te doen. Dit omdat we 2 jaar geleden hier ook al zijn geweest. We zijn eerst helemaal omhoog gereden naar het Rainbow viewpoint, wat nog steeds zo mooi is! Daarna weer afgezakt naar beneden en daar nog enkele points bezocht.

Op de kamer hebben we even lekker geluierd en een broodje bij de Subway gehaald als avondeten. We hadden geen zin om uiteten te gaan en zo konden we lekker op bed tv kijken ;-)

Morgen rijden we vanuit Bryce naar Zion n.p. Even kijken wat we daar gaan doen aangezien we daar ook al zijn geweest. Maar toen waren enkele punten gesloten dus misschien dat we deze nu wel kunnen doen!

Tot morgen!

• 21 Juni 2014 - 06:41

Carla En Gerrit:

Nou het ziet er weer prachtig uit, en lekker broodje subway dan kun je ook ff lekker uitrusten op je kamer. Gelijk heb je. Gerrit is vertrokken om 5.45u en meteen roept nummer 1 nu alle drie wakker, dus vroeg dag hier. En zeker voor mij. Groetjes van ons allemaal.

• 21 Juni 2014 - 08:04

Corry:

De natuur laat zich weer van de prachtigste kant zien. En een avondje luieren is op zijn tijd zeker niet slecht. Tot morgen ik ga werken!

• 21 Juni 2014 - 09:59

Desiree:

Wat is dat toch een leuke start van de dag, jullie mailtjes lezen! Geen amish tegen gekomen??

• 21 Juni 2014 - 10:43

Jacqueline:

Ik heb er weer een paar uitgeprint en breng ze nu weer naar oma, is die ook weer bij. Kijkt ze echt naar uit, nog meer naar jullie thuiskomst. Zit er bijna op !!! groetjes mam en pap, xx

• 21 Juni 2014 - 12:16

Ria:

Hoi Teun en Ellen mooi is Bryce Canyon he, en Zion ook, ik hoop dat jullie nog veel kunnen genieten, en ik zie dat jullie schrijft dat het er bijna op zit, wanneer komen jullie terug x veel plezier nog

• 21 Juni 2014 - 13:35

Ineke En Pappa:

Weer mooie foto's.
    En nu op naar Zion, moet ook erg mooi zijn
    Broodje subway is ook wel eens lekker, en dan lekker luieren op je kamer.
    Wacht met spanning op de foto's van Zion np.
    Goeie reis verder en uitkijken op die binnendoor wegen, zeker als het bergwegen zijn.
    Tot morgen en groetjes van,
    Ineke en Pappa

• 21 Juni 2014 - 19:51

Marieke:

Mooie foto's! Ik verwacht natuurlijk nu wel een cadeautje uit Amerika nu ik geslaagd ben voor mijn diploma! haha