Salmon Arm - Reisverslag uit Salmon Arm, Canada van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Salmon Arm - Reisverslag uit Salmon Arm, Canada van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Salmon Arm

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

08 Juni 2014 | Canada, Salmon Arm

Hallo!

Vandaag een reisdag! Vanmorgen eerst nog ontbeten in het hotel en even contact gehad met het thuisfront van Ellen op Skype.

Om 10u zijn we aangereden naar Salmon Arm. Een plaatsje dat ongeveer halverwege ligt op de route naar Banff, waar we morgen verder naartoe rijden.
Het eerste stuk was een mooie route tussen de bergen door. Het middenstuk was een saai stuk maar het laatste was weer mooi gelukkig!
Rond 15u kwamen we aan in Salmon Arm, wat een klein stadje is. Ons hotel hadden we ook snel gevonden en ziet er prima uit. Het is een motelachtig hotel met steeds maar 2 verdiepingen. Eigenlijk zaten we op de 1e verdieping maar Teun had de receptiedame vriendelijk verzocht om ons op de begaande grond te plaatsen, scheelt weer een hoop gesjouw met de koffers!

Bij binnenkomst van het stadje zagen we dat er een Walmart zat! Jeeej dat vinden wij leuk! Dus snel onze koffers gedropt en naar de Walmart! We hebben onze voorraad weer even aangevuld en nog wat spulletjes gekocht. Sommige dingen zijn er echt zo goedkoop! Ellen kocht er bijv een Rimmel mascara, thuis betaal je er €15 voor en hier gewoon $6 wat €3 is!!!! We love Walmart en willen er thuis ook 1 :)

Daarna hebben we lekker relaxed op de hotelkamer en wat gegeten. Morgen moeten we weer zo'n 400km rijden. We slapen dan 2 nachten in Banff in Banff n.p, wat het oudste nationale park van Canada is en in de Canadese Rocky mountains ligt. Bij aankomst zien we wel wat we al gaan bezoeken daar, we hebben overmorgen nog een hele dag.

Ons fototoestel heeft ook een rustdag gehad! Morgen kunnen we hopelijk al mooie foto's plaatsen van Lake Louise , wat echt supermooi moet zijn!

Tot morgen! X

• 08 Juni 2014 - 07:30

Willem En Lidy:

Mijn hele begin van de dag is nu omgegooid....éérst jullie verslag lezen voor ik iets anders doe.
    Het moet niet gekker worden hihi.
    Fijne reis strakjes en ik ben weer benieuwd naar de foto's, hoop dat het fototoestel weer uitgerust is nu.

• 08 Juni 2014 - 08:15

Corry:

Bij mij is het als bij Willem en Lidy eerst even jullie verslag lezen. Fijne reis straks ik ga nu werken. Verschil moet er zijn haha.

• 08 Juni 2014 - 09:18

Jacqueline:

Was zeker leuk om ff bij te kletsen op Skype.Wat een goeie uitvinding is dat, je ziet elkaar ook nog.Sla voor mij ook maar wat mascara in als je weer in die Walmart komt, hihi.
    Ik heb eerst nog even met m'n logeerhond Caz gewandeld, maar daarna eerst hier ff lezen. groetjes Mam en Pap ( die slaapt nog uit).
    xxx

• 08 Juni 2014 - 17:20

Pappa En Ineke:

Fijn te horen dat de rit goed gaat.
    En geluk met die walmart, ja hier weten ze de prijzen wel dat zie je maar weer.
    Als de camera weer op krachten is zien we de foto's wel weer, ben benieuwd.
    Hier is het knap warm, ik doe maar rustig aan.
    Een voorspoedige rit morgen en ben benieuwd naar het volgende verslag.
    Tommy en Sandra zijn vanmorgen vertrokken.
    groetjes van Ineke en Pappa

• 08 Juni 2014 - 23:06

Carla En Gerrit:

Hallo Teun en Ellen, het is wel super wat ik net allemaal gelezen heb. Jullie genieten dus volop. Wij zijn vanmiddag weer thuis gekomen uit Rhodos maar dat kan natuurlijk niet tippen aan jullie mooie reis. Dus ga ik net als Lidy jullie weer volgen en laat de strijk wel ff liggen.
    Dat is echt verslavend, het eerste wat je doet als je aan t ontbijt zit. Nou de groeten Kaat en Graat