Moab - Canyonlands n.p - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Moab - Canyonlands n.p - Reisverslag uit Moab, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Moab - Canyonlands n.p

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

19 Juni 2014 | Verenigde Staten, Moab

Hallo!

Vanmorgen konden we, gratis vanuit het hotel, ontbijten in een restaurantje naast ons. Mooi geregeld dus!

Om 10u zaten wij startklaar voor de tv voor het Nederlands elftal! Helaas hadden we op dat moment geen kabel tv meer...... Teun had even gebeld naar de receptie en het bleek dat het hele dorp geen tv had! Lekker dan!
Gelukkig konden we een goede stream vinden via internet en konden we toch de wedstrijd kijken! Nou die hebben we, in onze oranje t-shirts, vol spanning gekeken! Wat een wedstrijd!

Na de wedstrijd alles snel in de auto gelegd zodat we meteen konden vertrekken! Vandaag een rit van ongeveer 4u. We hebben weer een hele bergetappe er op zitten, inclusief ploppende oren! Maar mooi was hij wel!
Rond 16.30u kwamen we aan in Moab, natuurlijk later dan gepland i.v.m het voetbal. We hebben snel onze koffers op de kamer gezet en toch maar besloten om naar Canyonlands n.p te rijden, anders komen we in tijdnood hier! Gelukkig was het maar een half uurtje rijden naar het park.

Bij binnenkomst zijn we eerst naar het visitor centre gereden om informatie te halen om zo veel mogelijk te zien in een korte tijd. De ranger heeft ons goede tips gegeven en zo konden we weer op weg!
We zijn bij een aantal viewpoints gestopt. Wat een mooie natuur is het hier weer! Ondanks dat we de meren en bergen super mooi vonden de afgelopen weken, trekt dit ons toch net meer!
Sommige viewpoints deden ons een beetje aan de Grand Canyon denken!

We hebben een aantal uurtjes in het park gereden maar besloten om half 8 toch dat het tijd was om terug te gaan want we hadden honger!
Bij Denny's hebben we lekker kipfilet met aardappeltjes en groenten gegeten, jaja we eten hier ook gezond hoor! Bij het afrekenen bleek dat we een gratis diner hadden gewonnen voor de volgende keer, even kijken dus of we de komende dagen hier nog een keer gaan eten!

Om 21u waren we dan eindelijk op de kamer! En moe dat we zijn!!! Het was een lange dag met weer flink wat kilometers! Onze teller is vandaag over de 3000 mijl gegaan, dat betekent dat we al op zo'n 4800 km zitten!

Morgen gaan we Arches n.p bezoeken en misschien nog een ander deel van Canyonlands n.p maar dat zien we wel! Misschien ploffen we wel bij het zwembad neer want het is hier 30 graden!!!! Jeeeej!!!!

Tot morgen!!

• 19 Juni 2014 - 07:39

Jacqueline:

Mooie foto's en eindelijk de korte broek ... :-) Wat leuk die foto met kleine Teun ver weg op die rots. Goed dat het er bij stond anders had ik hem niet ontdekt, haha... Morgen maar een combi maken van zwembad en parken bezoeken. Doe lekker waar je zin in hebt, het is nog steeds VAKANTIE !!!

• 19 Juni 2014 - 08:24

Lidy En Willem:

Jeetje, wat een kilometervreters !!!
    Als het 30 graden is dan blijf maar een keertje relaxen bij het zwembad zou ik zeggen.
    Kun je alle indrukken eerst verwerken en uitrusten en dan ben je weer topfit voor het volgende gedeelte.
    Mooie foto's weer.
    Tot morgen.

• 19 Juni 2014 - 08:34

Carla En Gerrit:

Nou super mooi de foto's. Enlekker warm, dus geen gemopper dat het te heet is nou he.
    Leuk dat gratis diner. Dat hebben jullie wel verdiend na die kou en regen.
    En maar goed dat je het voetballen niet gemist hebt, het was weer spannend he?
    De groetjes

• 19 Juni 2014 - 08:52

Corry:

Wat een mooie foto's maar wat wil je ook met z'n geweldige natuur. Super dat je de wedstrijd kon volgen, en Spanje al uitgeschakeld! Morgen even lekker relaxen in het zwembad. Tot Morgen

• 19 Juni 2014 - 09:00

Mieke:

Wat een mooie foto's weer. En gelukkig heb je de wedstrijd nog kunnen zien. Is niet goed voor je hart, zo'n wedstrijd. Daarna hebben jullie tenminste nog veel mooie foto's gemaakt. Ongelooflijk wat je allemaal al gezien hebt.tot de volgende mail.Groetjes

• 19 Juni 2014 - 09:12

Dianne:

Jeej, eindelijk zie ik korte broeken en hempjes ;-) Mooie foto's weer, inderdaad heel anders dan het begin van de vakantie, maar toch ook leuk die afwisseling! Veel plezier vandaag en geniet van het mooie weer! X

• 19 Juni 2014 - 11:02

Ria:

Hoi Ellen en Teun, ja ook dit is weer prachtig, deze hebben wij ook gezien. Geniet van het prachtige weer, morgen kan het weer iets minder zijn. En de wedstrijd was ook de moeite waard he. Tot schrijfs

• 19 Juni 2014 - 12:38

Ineke En Pappa:

hoi vakantiegangers, je ziet maat van het ene uiterste in het andere, nu weer 30 graden.
    Leuk dat je dat diner gewonnen hebt, wat een toeval.
    Prachtige foto's, wat een natuur, dit is toch nog Utah ?
    Daar zijn Tommy en Sandra ook nog dacht ik.
    Geniet met volle teugen, ook van het weer, dat hebben jullie wel verdient.
    En ja, kilometers genoeg en je bent er nog niet.
    Spanje eruit en Oranje door, volgende match tegen Chili, ben benieuwd, zal zware dobber zijn.
    Nou tot jullie volgende verslag, we volgen jullie op de voet.
    Groetjes Ineke en Pappa