onderweg naar Jackson en heel veel REGEN!!! - Reisverslag uit Jackson Woods, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu onderweg naar Jackson en heel veel REGEN!!! - Reisverslag uit Jackson Woods, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

onderweg naar Jackson en heel veel REGEN!!!

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

17 Juni 2014 | Verenigde Staten, Jackson Woods

Hallo!

Vanmorgen ook weer eerst ontbeten in het hotel, erg handig dat dit bijna overal erbij zit! Bij het uitchecken wilde ze de kamer nog in rekening brengen van wel $600...... maar wij hebben alles al lang betaald.. dus na even gecheckt de hebben bleek dit te kloppen! Gelukkig maar!

Vandaag weer on the road again! Maar nu maar een rit van 3,5u! Via de zuidelijke ingang hebben we Yellowstone verlaten en oh wat was het een pokke weer!!!! De hele weg heeft het kei hard geregend!!! Erg jammer want we reden via het Grand Teton park maar het regende te hard om ergens uit te stappen.... dus daar hebben we helaas weinig van gezien!

Rond 13u waren we dus al op plaats van bestemming. Best vroeg dus en het regende nog steeds... :-( Gelukkig was onze kamer wel al klaar! We hebben echt een luxe kamer dus geen straf om daar wat tijd op door te brengen. Na een uurtje zijn we er toch maar even op uit gegaan om ergens te lunchen! En tot grote vreugde van Ellen hadden ze ergens tomatensoep op de lunchkaart staan!!! Daar heeft ze al de hele week zin in! Dus dat hebben we lekker gegeten! Ook hebben we nog even door de winkelstraten van Jackson rondgelopen , wat in de winter ook echt een skioord is.

De rest van de middag hebben we lekker geluierd op onze super comfortabele bedden! Teun heeft nog de wedstrijd Ghana - USA gekeken.
Vanavond nog gegeten in een steakhouse en daarna weer het hotel opgezocht.

Morgen rijden we naar het plaatsje Vernal in Utah. Daar overnachten we alleen maar. De rit is zo'n 450km. Maar dan eindelijk 26graden!!! Hier kijken we erg naar uit want we hebben het nu echt ff helemaal gehad met de kou en regen!

Oh ja vandaag dus ook geen foto's!!!

Tot morgen!!

• 17 Juni 2014 - 08:21

Carla En Gerrit:

Nou jammer van die regen. Maar zag gister dat jullie dadelijk 34gr. Krijgen.
    Dat is weer te heet denk ik. Geen foto's dat zijn we niet gewend hoor.
    Gelukkig dat je n fijne kamer hebt dan. Maar van die tomatensoep moeten we daar iets bij bedenken? Veel groetjes.

• 17 Juni 2014 - 08:58

Lidy En Willem:

Jammer van het weer maar ach..dan waardeer je straks het zonnetje des te meer.
    Goede reis straksjes

• 17 Juni 2014 - 09:18

Jacqueline:

Ja die tomatensoep, daar kunde ons Ellen altijd voor wakker maken.....lang leve de tomatensoep. Geen ander voorgerecht kan daar tegenop, vraag maar aan René :-). Ook wel lekker op zo'n regendag. Hoop dat Teun heeft genoten van de wedstrijd, want we zeiden nog voor het Nederlands elftal hoefde niet thuis te blijven ;-). Goede reis morgen naar de zon. gr Mam en Pap. xxx

• 17 Juni 2014 - 12:14

Pappa En Ineke:

Jammer van het weer, maar ja daar heb je geen invloed op, en het zal nu wel beter worden.
    We hebben tegelijk naar USA Ghana zitten te kijken Teun, werd veel gelopen maar Ghana wist de goal niet te vinden.
    Tsja, tomatensoep, is wel eens lekker.
    Denk trouwens even aan June Carter en Johnny Cash, They were married in a fever, in Jackson.
    Hoorjullie morgen weer, goeie reis en geniet ervan.
    Groetjes, Ineke en Pappa