Yellowstone dag 4 - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Yellowstone dag 4 - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Yellowstone dag 4

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

16 Juni 2014 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Heey!

Vandaag alweer dag 4 in Yellowstone! Vanmorgen lekker geslapen tot 9u, daarna ontbeten en even geskyped met pap en mam van Ellen.

Daarna op pad gegaan naar Old Faithful om daar alle geisers te bekijken. Eerst hadden we bij het visitor centre afgesproken met Tommy en Sandra (stiefbroer van Teun en zijn vriendin) Leuk om elkaar hier te ontmoeten. We hebben even gekletst en waarschijnlijk zien we elkaar volgende week weer in Las Vegas! Heel toevallig!

We waren op een goed tijdstip daar want de Old Faithful geiser heeft om de 91 min een uitbarsting en daar was het bijna tijd voor. Met nog tig anderen mensen hebben we erna staan kijken, leuk en apart om te zien!

De rest van de middag hebben we ook rond Old Faithful rondgereden en daar vele andere geisers bekeken. Stuk voor stuk zijn ze anders, sommige zijn mooi van kleur andere stinken weer veel erger!
Gelukkig zat het weer vandaag ook mee, het was zo'n 16 graden met zon! Ons hoorde je dus niet klagen!

Morgen laten we Yellowstone achter ons. Wat een bijzonder park is dit, echt een aanrader! We rijden via het aangrenzende park Grand Teton door naar Jackson, waar we 1 nachtje zullen slapen. Onze reis gaat daarna verder naar Utah en Nevada waar het heerlijk warm is :-)

Tot morgen!!!!

• 16 Juni 2014 - 07:21

Jacqueline:

Zo hé, mooie foto's !! Jammer van die stank, maar dat hoort erbij. Nou op naar het zuiden, kun je eindelijk je warme kleren onderin de koffer laten. xxx Mam

• 16 Juni 2014 - 08:47

Corry:

Wat mooi is het daar en die geisers een mooi natuur verschijnsel. En nu op naar de zon.

• 16 Juni 2014 - 09:41

Ineke:

gaaf die reis,en leuk dat je onze tommy en sandra daar tegen kwam,echt leuk
    geniet ervan saampjes en als je tommy volgende week in las vegas weer treft geef hen een kus van mij
    groetjes ineke en pap

• 16 Juni 2014 - 10:56

Carla En Gerrit:

nou super toch wat je allemaal ziet, en gelukkig ga je nog de warmte tegemoet.
    Veel plezier nog. Ps. onze onze Tommie zulde niet tegen komen hoor. Doei

• 16 Juni 2014 - 11:21

Pappa:

Ik zag dat Ineke al gereageerd heeft, die is thuis in Eindhoven, ik op de camping.
    Toch leuk dat je elkaar nog getroffen hebt.
    Trouwens heel apart die geisers, en leuke foto's.
    Als jullie naar het zuiden afzakken dan laat je het frisse weer wel achter je, lekker warm daar.
    Voor nu de groetjes weer en goeie reis.
    Pappa

• 16 Juni 2014 - 16:42

Caroline:

Wat gaaf om elke dag een update te kunnen lezen van jullie reis!
    Die koude temperaturen lijkt mij niks, fijn dat het in het zuiden lekker warm is!
    En in Las Vegas wel gaan gokken hè? Je hebt tenslotte Pero bloed, en die hebben vaker geluk haha.

Veel plezier nog saampjes.
    Groetjes Caroline

• 16 Juni 2014 - 19:07

Desiree:

Wat een prachtige foto's weer!Heerlijk op weg naar de zon! Rij voorzichtig!

• 16 Juni 2014 - 19:38

Ria:

Hoi Ellen en Teun, wat prachtig om te zien die geisers, zoiets hebben wij niet gezien, ook weer prachtig de natuur daar. En wat lees ik gaan jullie naar Jackson toch niet Michael he, doe zijn familie de groeten van mij als fan van Michael ha ha veel plezier en mooi weer tot schrijfs