Yellowstone dag 3 - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Yellowstone dag 3 - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Yellowstone dag 3

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

15 Juni 2014 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Hallo!

Vandaag dag 3 in Yellowstone. Toen we opstonden werden we niet vrolijk van het weerbericht....... max 10 graden en regen, BAH!
Rond 10u zijn we naar het zuidoosten van het park gereden. Daar ligt Lake Yellowstone en nog een aantal andere plaatsje die we wilden bezoeken. Maar oh wat was het slecht weer, echt balen!!!!

Toen we stopten bij weer een geiser bassin scheen het zonnetje en hadden we dus wel zin om wat geisers te bezoeken. We waren net 5 min onderweg en toen begon het te hagelen en te sneeuwen!!!! Pfff het leek wel Expeditie Poolcirkel! Wat een ellende zeg, gelukkig konden we er wel om lachen en hebben de barre tocht voortgezet! Gelukkig weer na 10 min scheen de zon en het leek het alsof het niet gesneeuwd had!

Helaas heeft het de rest van de dag grotendeels geregend en gehageld, niet echt fijn weer om lekker een stuk van het park te verkennen, echt heel jammer! Op 1 punt was het zelfs 1 graad brrrrrrr! We besloten daarom wat eerder ons hotel op te zoeken om wat op te warmen. Gelukkig hebben we genoeg tijd ingepland voor het park en hebben we morgen nog een volledige dag om het zuidwesten van het park te bekijken!

Morgen wordt het 16 graden met een beetje zon! We hopen het! We hebben even de weersverwachting voor de komende week bekeken en gelukkig vanaf dinsdag is het tussen de 25 en 30 graden! Daar worden wij blij van!!! De vooruitzichten voor Las Vegas voor volgende week staat op 38 graden :-) Bij deze reserveren we vast een ligbedje en parasol bij het zwembad!!!

We slapen nu in het plaatsje West Yellowstone. Dat ligt ook weer 1 mijl van de west ingang af van het park!

Liefs!

• 15 Juni 2014 - 07:50

Lidy En Willem:

Wat jammer van het weer.
    Van de andere kant is het ook wel uniek om in je vakantie zoveel verschil in temperatuur te hebben.
    Gisteren 1gr. en volgende week 38 gr.
    Geniet nog van de laatste dag in Yellowstone park

• 15 Juni 2014 - 10:13

Corry:

Das wel vette pech wat het weer betreft, maar ook wel weer mooi. De natuur is niet altijd zonnig.

• 15 Juni 2014 - 10:17

Mieke:

Dat was balen dat weer. Maar hopelijk is het weer morgen beter .Gelukkig zagen jullie de humor er wel van in. Veel plezier nog voor de rest in het park.

• 15 Juni 2014 - 10:29

Carla En Gerrit:

Gmorgen, weer opgewarmd? Wat mooi al die verschillen met t weer. Als je maar truien en zo bij hebt is t toch niet erg denk ik. Maarja je hoopt op n zonnetje natuurlijk. En ge kunt nie alles hebbe jongens. Beren, zon enz. Dus geniet nog in t park vandaag. Doei

• 15 Juni 2014 - 10:34

Desiree:

Jammer van de kou, maar een heerlijk vooruitzicht in Las Vegas!

• 15 Juni 2014 - 13:43

Ineke En Pappa:

Jammer van het weer, wist niet dat het daar nu nog zo koud kon zijn.
    Jammer dat jullie Tommy en Sandra net gemist hebben, ik het tel.nr van Teun aan Tommy gestuurd met sms.
    geniet vandaag nog van het park, en we hopen nog een paar van die mooie foto's te zien.
    Hoor jullie morgen weer.
    Groetjes van
    Ineke en Pappa

• 15 Juni 2014 - 14:00

Jacqueline:

Goedemorgen, hopelijk vandaag wel een zonnetje erbij en anders kleed je maar goed op de kou. Het vooruitzicht is goed in Las Vegas, dat scheelt weer. Verlang je straks nog terug naar die hagelbui ;-)

• 15 Juni 2014 - 17:40

Ria:

Hoi Teun en Ellen, ja verschil van temperatuur is er wel, maar dat heeft ook wel weer zijn charmes niet dan. Maar een beetje zon zodat je in een t-shirt kunt lopen is wel prettig. In Las Vegas zullen jullie nog wel een keer zeggen wat een hitte, geniet daar maar van, een fijn vooruitzicht niet dan. Veel plezier nog daar tot schrijfs x