Ready to go! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu Ready to go! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Teun&Ellen - WaarBenJij.nu

Ready to go!

Blijf op de hoogte en volg Teun&Ellen

02 Juni 2014 | Nederland, Geldrop

Hallo!

Morgen is het zover! Onze grote reis gaat beginnen!
Vandaag alles ingepakt en de laatste spulletjes snel nog even gehaald in de winkel.

Zojuist hebben we online ingecheckt en alvast onze stoelen in het vliegtuig uitgekozen. We zitten lekker met z'n tweetjes dus hebben we mooi geen last van vervelende buren, dat heeft Teun trouwens nooit want die moet altijd bij het raampje zitten :) De boardingpassen zijn geprint dus het grote avontuur kan beginnen!

Morgen vliegen we om 10.20u met Deltra Airlines van Amsterdam naar Seattle, waar we om 11.30u plaatselijke tijd aankomen. We hebben er dan al een hele dag opzitten en daar meteen een hele dag te gaan. We weten nog niet precies wat we gaan doen. Misschien alvast Seattle in of een bezoekje brengen aan de Boeing fabriek, schijnt erg leuk te zijn. In ieder geval niet op de hotelkamer zitten want we moeten zolang mogelijk wakker blijven!!!

Vanavond slapen we al in een hotel bij Schiphol, zodat we morgen niet zo super vroeg op hoeven te staan.

We vinden het super leuk als jullie ons volgen! We proberen er iedere dag een verslag en foto's op te zetten maar dat ligt ook een beetje aan de internetverbinding af die goed werkt.....

Tot het volgende verslag vanuit de USA!

Liefs Teun & Ellen

• 02 Juni 2014 - 10:56

Dianne:

He Ellen en Teun!

Heel erg veel plezier! Geniet van al het moois wat jullie gaan zien! Ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's!

-x- Dianne

• 02 Juni 2014 - 11:00

Lidy En Willem:

Een hele goede reis en veel plezier.
    We zullen jullie volgen en mee genieten.

• 02 Juni 2014 - 11:08

Caroline:

Hele fijne reis en ga samen weer volop genieten.......

• 02 Juni 2014 - 13:19

Desiree:

Heey vakantie gangers!! Hele goede reis en ik kan niet wachten op al die verhalen van jullie! Veel plezier!

• 02 Juni 2014 - 13:50

Inge:

Goede reis en heel veel plezier daar!!

• 02 Juni 2014 - 15:53

Corry:

Hoi, Een hele fijne vakantie en volop genieten. wij genieten dan ook!!

• 02 Juni 2014 - 16:39

Ria En Wim:

Een hele fijne reis x

• 02 Juni 2014 - 19:05

Anja:

Hoi Ellen en Teun,

Hele fijne vakantie enne Geniet er maar weer goed van ;-)

• 02 Juni 2014 - 19:57

Chantal:

Hoi Teun en Ellen..... Heel vee plezier samen !! En héél veel foto's maken !! X

• 02 Juni 2014 - 21:07

Pappa:

Hoi Teun en Ellen, ik had het al gedaan maar toch ook even langs deze weg een super vakantie gewenst van mij en Ineke, wij volgen jullie op de voet, een fijne vlucht en tot horens.
    Pappa

• 02 Juni 2014 - 23:22

Jacqueline:

Ellen&Teun, goede reis, heel veel plezier op deze vakantie! Groetjes vanuit America waar wij nu vakantie vieren. Wij hebben een goede reis gehad en gaan zo onze bedjes opzoeken. Welterusten ;-)